Bloki

Bloke lahko skupaj združujete v program, ki bo predstavljal vaš vzorec.

Bloki so lahko dogodkovni (na začetku, na sličici), ali pa morajo biti povezani z dogodkom, da se izvedejo.

Dogodek na začetku se izvede prvi. V njem lahko nastavite začetne vrednosti in ostale stvari, ki jih želite, da se izvedejo le enkrat. V njem ne morete prižigati ali ugašati lučk.

Blok na sličici se izvede za vsako sličico. Privzeto se prikaže 50 sličic na sekundo. Število sličic na sekundo lahko spremenite z blokom nastavi število sličic na sekundo. Znotraj vsake sličice lahko poljubno prižigate in ugašate lučke. Vse spremembe se prikažejo ob koncu posamezne sličice.

Več o koordinatnem sistemu in pozicijah lučk si lahko preberete v dokumentaciji koordinatnega sistema.

Bloki

for (let i = 0; i < 5; ++i) {}
if (true) {}
let x = 0

Vgrajeni objekti

Math.randomRange(0,5);
"".compare("");
[0].push(0);

Funkcionalnosti

lights.setLights()
colors.randomColor()
shapes.ball()

Poglejte tudi

zanke, logika, spremenljivke, matematika, besedilo, seznami

osnovno, lučke, barve, oblike

koordiantni sistem

javascript bloki, bloki po meri