Bloki
Bloke lahko skupaj združujete v program, ki bo predstavljal vaš vzorec.
Bloki so lahko dogodkovni (na začetku, na sličici), ali pa morajo biti povezani z dogodkom, da se izvedejo.
Dogodek na začetku se izvede prvi. V njem lahko nastavite začetne vrednosti in ostale stvari, ki jih želite, da se izvedejo le enkrat. V njem ne morete prižigati ali ugašati lučk.
Blok na sličici se izvede za vsako sličico. Privzeto se prikaže 50 sličic na sekundo. Število sličic na sekundo lahko spremenite z blokom nastavi število sličic na sekundo. Znotraj vsake sličice lahko poljubno prižigate in ugašate lučke. Vse spremembe se prikažejo ob koncu posamezne sličice.
Več o koordinatnem sistemu in pozicijah lučk si lahko preberete v dokumentaciji koordinatnega sistema.
Bloki
for (let i = 0; i < 5; ++i) {}
if (true) {}
let x = 0
Vgrajeni objekti
Math.randomRange(0,5);
"".compare("");
[0].push(0);
Funkcionalnosti
lights.setLights()
colors.randomColor()
shapes.ball()