Oblike

Oblika vrne seznam lučk, ki so znotraj te oblike. Ta seznam lahko nato na primer uporabimo znotraj bloka nastavi lučke na barvo.

basic.onFrame(function (frameNumber, timeSinceStart) {
    lights.resetLights(lights.getLights())
    lights.setLights(
        shapes.ball(0, 0, 70, 20),
        colors.rgbColor(0, 255, 255)
    )
})

Več o koordinatnem sistemu in pozicijah lučk, ki jih uporabljajo oblike, si lahko preberete v dokumentaciji koordinatnega sistema.

Krogla

Blok krogla vrne seznam lučk, ki so znotraj krogle, podane s središčem in polmerom.

shapes.ball(0, 0, 50, 20)

Sfera

Blok sfera vrne seznam lučk, ki se sekajo s sfero (površino krogle), podano s središčem, polmerom in debelino.

shapes.sphere(0, 0, 50, 20, 5)

Valj

Blok valj vrne seznam lučk, ki so znotraj valja, podanega s središčem, polmerom, višino in dvema rotacijama.

shapes.cylinder(0, 0, 50, 0, 0, 20, 10)

Ravnina

Blok ravnina vrne seznam lučk, ki se sekajo z ravnino, podano s središčem, debelino in dvema rotacijama.

shapes.plane(0, 0, 50, 0, 0, 10)

Primerjava z ravnino

Blok večje/manjše od ravnine vrne seznam lučk, ki so večje ali manjše od ravnine, podane s središčem in dvema rotacijama.

shapes.planeRelation(0, 0, 50, 0, 0, Relation.Greater)