Oblike
Oblika vrne seznam lučk, ki so znotraj te oblike. Ta seznam lahko nato na primer uporabimo znotraj bloka nastavi lučke na barvo.
basic.onFrame(function (frameNumber, timeSinceStart) {
lights.resetLights(lights.getLights())
lights.setLights(
shapes.ball(0, 0, 70, 20),
colors.rgbColor(0, 255, 255)
)
})
Več o koordinatnem sistemu in pozicijah lučk, ki jih uporabljajo oblike, si lahko preberete v dokumentaciji koordinatnega sistema.
Krogla
Blok krogla vrne seznam lučk, ki so znotraj krogle, podane s središčem in polmerom.
shapes.ball(0, 0, 50, 20)
Sfera
Blok sfera vrne seznam lučk, ki se sekajo s sfero (površino krogle), podano s središčem, polmerom in debelino.
shapes.sphere(0, 0, 50, 20, 5)
Valj
Blok valj vrne seznam lučk, ki so znotraj valja, podanega s središčem, polmerom, višino in dvema rotacijama.
shapes.cylinder(0, 0, 50, 0, 0, 20, 10)
Ravnina
Blok ravnina vrne seznam lučk, ki se sekajo z ravnino, podano s središčem, debelino in dvema rotacijama.
shapes.plane(0, 0, 50, 0, 0, 10)
Primerjava z ravnino
Blok večje/manjše od ravnine vrne seznam lučk, ki so večje ali manjše od ravnine, podane s središčem in dvema rotacijama.
shapes.planeRelation(0, 0, 50, 0, 0, Relation.Greater)