Lučke
Osnovno upravljanje z lučkami
Nastavi lučke na barvo
Z blokom nastavi lučke na barvo lahko nastavite barvo izbranih lučk na jelki.
lights.setLights(lights.getLights(), colors.rgbColor(255, 0, 0))
Ponastavi lučke
Z blokom ponastavi lučke lahko izklopite izbrane lučke na jelki. To je ekvivalentno temu, da izbrane lučke nastavite na črno barvo.
lights.resetLights(lights.getLights())
Vse lučke
Z blokom vse lučke lahko dobite seznam indeksov vseh lučk na jelki.
lights.getLights()
Število lučk
Z blokom število lučk lahko dobite število vseh lučk na jelki.
lights.countLights()
Naključna lučka
Z blokom naključna lučka lahko dobite naključno število, ki predstavlja indeks ene izmed lučk na jelki.
lights.randomLight()
Koordinate v prostoru in pozicije lučk
Več o koordinatnem sistemu in pozicijah lučk si lahko preberete v dokumentaciji koordinatnega sistema.
Uporabljate lahko tudi bloke za oblike, ki vam omogočajo enostavno izbiro lučk, ki ustrezajo osnovnim oblikam.
Izberi lučke glede na njihove koordinate
Z blokom lučke kjer lahko dobite seznam lučk, ki imajo posamezno koordinato večjo ali manjšo od določene vrednosti.
lights.lightsWhere(Axis.X, Relation.Greater, 0, lights.getLights())
Pridobi robne koordinate lučk
Z blokom najmanjša/največja vrednost osi lahko dobite najmanjšo ali največjo vrednost izbrane osi izmed izbranih lučk.
lights.lightsBound(Axis.X, Bound.Min, lights.getLights())
Druge funkcionalnosti z lučkami
Pridobi barve lučk
Z blokoma barve lučk in barva lučke lahko dobite barve izbranih lučk na jelki.
lights.getColors(lights.getLights())
lights.getColor(lights.randomLight())
Pridobi koordinate lučk
Z blokoma koordinate lučk in koordinata lučke lahko dobite koordinate izbranih lučk na jelki.
lights.getCoordinates(Axis.X, lights.getLights())
lights.getCoordinate(Axis.X, lights.randomLight())