Lučke

Osnovno upravljanje z lučkami

Nastavi lučke na barvo

Z blokom nastavi lučke na barvo lahko nastavite barvo izbranih lučk na jelki.

lights.setLights(lights.getLights(), colors.rgbColor(255, 0, 0))

Ponastavi lučke

Z blokom ponastavi lučke lahko izklopite izbrane lučke na jelki. To je ekvivalentno temu, da izbrane lučke nastavite na črno barvo.

lights.resetLights(lights.getLights())

Vse lučke

Z blokom vse lučke lahko dobite seznam indeksov vseh lučk na jelki.

lights.getLights()

Število lučk

Z blokom število lučk lahko dobite število vseh lučk na jelki.

lights.countLights()

Naključna lučka

Z blokom naključna lučka lahko dobite naključno število, ki predstavlja indeks ene izmed lučk na jelki.

lights.randomLight()

Koordinate v prostoru in pozicije lučk

Več o koordinatnem sistemu in pozicijah lučk si lahko preberete v dokumentaciji koordinatnega sistema.

Uporabljate lahko tudi bloke za oblike, ki vam omogočajo enostavno izbiro lučk, ki ustrezajo osnovnim oblikam.

Izberi lučke glede na njihove koordinate

Z blokom lučke kjer lahko dobite seznam lučk, ki imajo posamezno koordinato večjo ali manjšo od določene vrednosti.

lights.lightsWhere(Axis.X, Relation.Greater, 0, lights.getLights())

Pridobi robne koordinate lučk

Z blokom najmanjša/največja vrednost osi lahko dobite najmanjšo ali največjo vrednost izbrane osi izmed izbranih lučk.

lights.lightsBound(Axis.X, Bound.Min, lights.getLights())

Druge funkcionalnosti z lučkami

Pridobi barve lučk

Z blokoma barve lučk in barva lučke lahko dobite barve izbranih lučk na jelki.

lights.getColors(lights.getLights())
lights.getColor(lights.randomLight())

Pridobi koordinate lučk

Z blokoma koordinate lučk in koordinata lučke lahko dobite koordinate izbranih lučk na jelki.

lights.getCoordinates(Axis.X, lights.getLights())
lights.getCoordinate(Axis.X, lights.randomLight())