Barva HSL

Barva HSL je način določanja barv, ki temelji na cilindričnem koordinatnem sistemu. Sestavljen je iz komponent odtenka (H), nasičenosti (S) in svetlosti (L).

S pomočjo tega bloka lahko določite barvo glede na njen odtenek (H), nasičenost (S) in svetlost (L).

colors.hslColor(0, 0, 0)

Barvni valj HSL

Na spodnji sliki si lahko ogledate, kako izgleda barvni valj HSL.

Odtenek je določen s kotom okoli glavne osi valja, nasičenost z razdaljo do osi ter svetlost z višino. Na dnu valja je črna barva, na vrhu pa bela. Najbolj žive barve so na robu valja v srednji višini.

Valj HSL

Avtor: SharkD, CC BY-SA 3.0, Vir

Parametri

  • hue: Vrednost odtenka med 0 in 360.
  • saturation: Vrednost nasičenosti med 0 in 100.
  • lightness: Vrednost svetlosti med 0 in 100.

Vrne

  • Barvo, določeno z odtenkom, nasičenostjo in svetlostjo, pretvorjeno v RGB barvni model.

Primeri

Vzorec, ki vse lučke nastavi na zeleno barvo:

basic.onFrame(function (frameNumber, timeSinceStart) {
    lights.setLights(lights.getLights(), colors.hslColor(120, 100, 50))
})

Vzorec, ki postopoma spreminja odtenek barve:

basic.onFrame(function (frameNumber, timeSinceStart) {
    lights.setLights(lights.getLights(), colors.hslColor(frameNumber, 100, 50))
})