Barva HSL
Barva HSL je način določanja barv, ki temelji na
cilindričnem koordinatnem sistemu. Sestavljen je iz komponent odtenka (H), nasičenosti (S) in
svetlosti (L).
S pomočjo tega bloka lahko določite barvo glede na njen odtenek (H), nasičenost (S) in svetlost (L).
colors.hslColor(0, 0, 0)
Barvni valj HSL
Na spodnji sliki si lahko ogledate, kako izgleda barvni valj HSL.
Odtenek je določen s kotom okoli glavne osi valja, nasičenost z razdaljo do osi
ter svetlost z višino. Na dnu valja je črna barva, na vrhu pa bela. Najbolj žive
barve so na robu valja v srednji višini.

Avtor: SharkD,
CC BY-SA 3.0,
Vir
Parametri
- hue: Vrednost odtenka med 0 in 360.
- saturation: Vrednost nasičenosti med 0 in 100.
- lightness: Vrednost svetlosti med 0 in 100.
Vrne
- Barvo, določeno z odtenkom, nasičenostjo in svetlostjo, pretvorjeno v RGB barvni model.
Primeri
Vzorec, ki vse lučke nastavi na zeleno barvo:
basic.onFrame(function (frameNumber, timeSinceStart) {
lights.setLights(lights.getLights(), colors.hslColor(120, 100, 50))
})
Vzorec, ki postopoma spreminja odtenek barve:
basic.onFrame(function (frameNumber, timeSinceStart) {
lights.setLights(lights.getLights(), colors.hslColor(frameNumber, 100, 50))
})