Lučke glede na koordinate

Z blokom lučke kjer lahko dobite seznam lučk, ki imajo posamezno koordinato večjo ali manjšo od določene vrednosti.

lights.lightsWhere(Axis.X, Relation.Greater, 0, lights.getLights())

Koordinatni sistem

Več o koordinatnem sistemu in pozicijah lučk si lahko preberete v dokumentaciji koordinatnega sistema.

Oblike

Uporabljate lahko tudi bloke za oblike, ki vam omogočajo enostavno izbiro lučk, ki ustrezajo osnovnim oblikam. Oblike lahko poljubno kombinirate tudi s tem blokom.

Parametri

  • axis: Os, ki jo želite preveriti.
  • relation: Razmerje, ki ga želite preveriti.
  • value: Vrednost, ki jo želite preveriti.
  • lights: Seznam lučk, ki jih želite preveriti.

Vrne

  • Seznam lučk, ki ustrezajo pogojem.

Primeri

Vzorec, ki prižge lučke, za katere velja x > 0:

basic.onFrame(function (frameNumber, timeSinceStart) {
    lights.setLights(
        lights.lightsWhere(Axis.X, Relation.Greater, 0, lights.getLights()),
        colors.rgbColor(0, 0, 255)
    )
})

Vzorec, ki prižge lučke, za katere velja x > 0 in z < 50:

basic.onFrame(function (frameNumber, timeSinceStart) {
    lights.setLights(
        lights.lightsWhere(Axis.X, Relation.Greater, 0, lights.lightsWhere(Axis.Z, Relation.Less, 50, lights.getLights())),
        colors.rgbColor(0, 255, 0)
    )
})